Fillers – Få større lepper

Fillers-juvederm-haugesund

Få fyldigere lepper med Fillers

Å få filler i leppene er kanskje den mest kjente og den mest omdiskuterte behandlingen når det gjelder fillers. Hos ConturKlinikken tilstreber vi et naturlig resultat som ikke skal se «nebbete» ut.

Fillers er en samlebetegnelse på hyaluronsyrefillere fra bla Juvederm, Restylane, Teosyal med flere.

Hyaluronsyren injiseres for å få større lepper. Ved ConturKlinikken benytter vi kun de anerkjente fillerne Juvederm og Teosyal. Begge disse inneholder en kunstig fremstilt hyaluronsyre- gele som lages av sukkermolekyler som binder vann. Hyaluronsyre finnes naturlig i kroppen da den er en av grunnsubstansene i bindevevet. Med økt alder produserer kroppen mindre hyaluronsyre, det gjør at noen opplever at leppene «skrumper» sammen. Hos røykere skjer denne utviklingen ofte raskere.

Velger du en leppebehandling er det svært viktig med et naturlig resultat. Av den grunn anbefaler vi 1 ml ved første behandling. Hvis ønskelig kan vi sette 1 ml til etter 4 til 6 uker, og vi anbefaler å fylle på etter 6 til 8 måneder.

Før behandlingen vil du få smurt på en bedøvelseskrem. Det er også bedøvelse i filleren som vi benytter så du vil oppleve at du blir nummen i leppene, dette gir seg etter et par timer. Etter behandlingen vil de fleste oppleve å bli hoven leppene. Dette er ikke farlig og vil forsvinne i løpet av 2 til 4 dager

NB: Hos ConturKlinikken har vi 20 års aldersgrense for behandling med fillers.